en härlig fredad in the city...


Dagen började med att mormor kom & fikade med oss... sedan åkte vi till Timrå Gårdsbutik för att handla gardiner till vardagsrummet.. men... jag hittade så fantastiskt fina gardiner till Agnes rum, så jag kunde inte låta bli.. det kommer att bli jättefint!!
Så både jag & Agnes ligger inne med nya gardiner nu! :)
Och vid ca 14,30 tiden for vi in till stan för att möta upp Jennifer, vi tog en sen lunch/ tidig middag tillsamman på Waynes därefter lite mingel. Sedan hem till Jennifer, som hade en jättemysig lägenhet & bullade upp ett enormt fikafat... med både kaffe, saft & coca cola till :D *we like*... & på kvällskvisten kom även pappa Anders och gjorde oss sällskap.
en härlig fredag in the city =)

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vad roligt att Agnes äntligen har börjat blogga:P

såg det på facebook(såklart:P)



Jag och Tilda skulle gärna vilja träffa er nån dag framöver om ni har lust:)



kram från jenny

2010-05-18 @ 22:54:19
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback