en härlig dag på norra stadsberget


                                                                        foto: Camilla Öberg

I dag blev det en härlig dag på norra berget med mammor & barn,.. fika, lek, solsken och värme, hoppas att sommaren är på väg nu.
Det har varit otroligt få varma dagar för att vara den 22 Juni...vi har precis börjat våran semester så vi håller tummen på att sommarvärmen kommer med stormsteg nu.

Medans jag och Agnes var på norra berget så var pappa hemma i garaget och sedan gick han ut och snickrade vidare på altan... vi tycker att han är såå duktig :)

Sedan bjöd vi hem mormor och morfar på grillning, dom åker till Risbäck nu i veckan och blir borta nästan två veckor.... sedan kommer dom hem till gatufesten & därefter åker vi tillsamman upp igen.

Som ni ser är  det Camilla som är fotograf idag.... kan det vara för at jag glömde min kamera igen? ....mjo :)
det här är sista gången jag kommer att erkänna att mitt minne är = 0     :oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback