ledig dag/ vilodag

Idag är jag ledig efter att ha jobbat hela helgen.
Natten mot lördag så började Agnes att kräkas... och fortsatte hela natten/ morgonen :-(
Men lördagen mådde hon bättre, men tog igen en hel del sömn.

48 timmar hade gått imorse, sedan sista kränkningen, ...men för att undvika att detta ska gå runt runt på dagis så stannade vi hemma en extra dag :-)
vi började dagen med sovmorgon och mys pys i sängen till Bolibompa, sedan fick Agnes bestämma,... jag föreslog att åka och leka hos någon, åka och fika, hälsa på mumme mm..
men svaret blev:
- mamma vi hinner ju inte det!, vi är ju lediga idag!
vi ska leka på mitt rum!
& självklart blev det så ;-)

vi har lekt, dansat,fikat, haft sagostund i prinsesskojan, kramats och kollat på film.
Agnes ringde även till mumme och frågade om hon ville komma och hälsa på så att hon kunde trolla för hon.
och självklart kommer mumme om lillhjärtat ringer <3

en rolig och mysig dag här hemma blev det.

när pappa kom hem blev det trolleri & dansuppvisning innan bad & nattning.

Tack för idag min älskade skatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback