Pysseltjejen!

Som jag säkert redan har sagt så är Agnes en riktig pysseltjej som älskar att sitta och måla, rita, klippa, klistra mm...
Papper och pennor står alltid framme så att hon alltid lätt kan sätta sig ner och rita eller skriva. (För nu är det även väldigt roligt med bokstäver) hon kommer hela tiden på nya ord som hon vill lära sig att skriva, igår sa hon;
- mamma, nu vill jag lära mig att skriva Kaffebrygg.
:-)
måndagar brukar vara våran pysseldag från i stort sett morgon till kväll, det är ganska skönt att bara rå om varandra efter helgen då det ofta händer mycket.

Bild från i måndags 







Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på dej
Du blir större och duktigare för var dag jag läser om dej.Dina pysselbilder var väldigt mysiga. Och teaterbilden var fin. Hoppas att du och familjen får en härlig kväll. Många kramar farmor.

2013-11-27 @ 15:43:07
URL: http://agneslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback