Välling & gröt

På torsdag blir Sigrid 6 månader och nu i veckan har vi introducerat lite gröt och välling.
När Sigrid var 8 veckor pumpade jag ut för att se om hon tog flaskan, vilket gick strålande. Ett par månader sedan provade jag med ersättning i flaska, men det ratade hon, liiite drack hon men ingen mängd som kunde ersätta en måltid.
Så nu när jag skulle prova med välling var jag beredd på att det kunde gå lite hur som helst men det var inga problem hon drack hela portionen och sov som vanligt hela natten.
Jag gav hon även gröt i veckan, började med en halv portion och när hon kom på hur man gjorde så var det ju riktigt gott :)
Våran duktiga & stora tjej.


Gröt gröt!!




Mys m välling 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken duktig tjej. Hon blir bara mysigare och mysigare. Många kramar farmor

2013-11-27 @ 15:38:38
URL: http://agneslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback