Tre månader

Det har redan gått tre månader sedan Sigrid kom till världen, men det känns verkligen som att hon alltid har funnits hos oss.
Agnes är en underbart duktig storasyster och en stolt sådan :)
Hon är omtänksam och bryr sig verkligen om sin lillasyster och det gulligaste är att hon sjunger för hon nästan varje dag.

För oss känns det som att vi har fått en bebiskopia av Agnes , dom är lika varandra både till utseende, rutiner, beteende/ gester.
Båda började sova hela nätter vid ca 6 veckors ålder, dom är lika lugna och nöjda med tillvaron.
I stort sett alla runtom mig har tidigare sagt att jag/vi inte vet hur det är att ha barn för att Agnes har varit så lugn och sovit så bra, men att om jag får fler barn så blir det "en tvärt om" -"man får aldrig en likadan"
...men än så länge är dom stöpt i samma form :) 

Sommaren är slut, men vi har haft en skön och härlig sommar med många kalas, bröllop, semester i stugan, ett par dagsturer till Furuviksparken, grillkvällar mm...
Jag uppdaterar med bilder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback