Full fart...

Ny vecka nya tag..
Idag har det varit fantastiskt härligt väder, plusgrader & strålande sol, vi har promenerat, åkt snowracer, byggt snögubbar & lyktor... gungat och lekt i lekparken, så otroligt härligt. Sedan in för middag, och träning för mig och kvällssnickring för A.
Imorgon är det dagis för Agnes och babyrytmik för mig och Sigrid.
På torsdag är det först dagis till 14, Stor & Liten till 16 och efter det Agnes dans på dancworld och 19 träning för mig.
Sedan kommer älskade fredag!!!, som är bästa dagen på veckan. Det är min och tjejernas dag, då vi gör det vi känner för när vi vaknar, pyssel & film eller ev lekdejt (?) :) och när pappa kommer hem har vi "fredagsdisco" 










Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej svejs Agnes
Det var väldans vad mycket saker du mamma o lillasyster har hunnit med. Det är dans träning och snögubbar och en massa andra saker. Snögubbarna tyckte jag var väldigt fina och roliga. Snögubben som stor på huvudet blir nog lite yr tror jag.
Ha det bra och ha kul på dansen.
Många kramar från Farmor

2014-02-05 @ 16:11:05
URL: http://agneslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback