minnet är bra men kort...

Idag åkte jag och Agnes in till stan för att träffa mamma & bebis kompis Jenny & lilla Tilda :)
När jag stog i hallen påklädd & klar så kom jag på att jag ska ta med kameran så vi kan knäppa lite kort & blogga om dagen äventyr... så, av med skorna leta reda på kameran.. in i bilen och iväg.
Och när vi sitter på café och äter så tar Jenny fram sin kamera för att föreviga stunden... hmm.. min kamera låg fint kvar i bilen... suck, vad trött jag blir på mig själv :)  .... men ett litet tag till så kan jag skylla på amningshjärna *ler*
Så vill ni se bilder från dagen får ni titta in på Jennys blogg. www.jennyslife.blogg.se
Men vi hade en mysig dag på stan med både lunch och shopping, både till mig & Agnes!
På vägen hem plockade vi upp mamma/mormor på jobbet & gissa om Agnes charmade alla pensionärer i cafét!? Ohhhjaa ;)

hahaha... men om vi backar bandet liiite.. när jag och Agnes kom till parkeringen för att åka hem, så lastade jag in vagnen, spännde fast grodan.. MEN jag hade glömt lyset på när jag "parkade" tidigare! så bilen var stendööd, *dubbelsuck*.. tror ni att jag kan skylla även detta på amningshjärna?? ;)
men som tur var så kom Anders snälla kollega Danne med startkablar.

På lördag är det dop som ni vet så på kvällens schema blev det bakning, bullar med röd/rosa papper m vita prickar och moccarutor med knallrosa strössel på, Rosa I Like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback