agnes = 17 månader

Kom att tänka på att Agnes fyller två år i år, (självklar har jag varit medveten om de) ...men det känns stort att efter sommaren är 2års dagen nära!
När hon fyllde 1 år så fortsatte man iaf att prata månader, 11 mån, 1 år, 13 mån,14 mån osv.. vilket gör att det ändå är min lilla bebis :)
men efter 2 årsdagen känns det mer som att det är 2 år tills det blir ev 2,5 och sedan 3år.
ojojoj :)

Agnes är nu 17 månader och hon lär sig nya saker varje dag, tänkt va mycket det kan hända i en sån liten kropp.
Hon är väldigt duktig på att göra sig förstådd både med ord och sitt kroppsspråk. Men även en ruggit stark vilja har krypit fram, hon vet vad hon vill min lilla dam :oP
Som jag skrev tidigare så är det underbart att få föjla hennes utveckling.
Skulle vilja skriva allt hon kan mm... men vet inte vart jag ska börja...
...hon kan väldigt många ord, är väldigt duktig på att förstå & göra saker hon blir tillsagt att göra, äter bra, dansar, "sjunger", städa undan leksaker :) ,..det blir svårt att summera allt.
Hon sover fortfarande två gånger om dagen, fm & em ca 1 ½ tim varje sovning, sedan somnar hon 20.00 för natten och vaknar mellan 07.00-08.00 på morgonen.
12st tänder,
Leker väldigt bra själv på sitt rum, tycker om att leka i sitt minikök där hon lagar mat till mig som hon sedan kommer och matar mig med :)
Ser gärna på bolibompa när hon ska varva ner,
..att prova kläder, strumpor, mössor, skor mm är fortfarande en favorit..
Det känns som att jag bara skrapar på ytan med vad hon kan & gör pa dagarna.



Kusin Alfred & Agnes


Kommentarer
Postat av: jenny

tack för idag, det var jätteroligt att ni kom på besök:)



såg nyss det här inlägget och det var lite komiskt! jag har nämligen suttit och skrivit på ett likadant inlägg till min blogg, men det ligger i utkast än så länge. Det var nästan lite läskigt för vi har skrivit väldigt lika saker, och till och med formuleringarna av meningarna var väldigt lika! jag hade också döpt mitt till Tilda 17 månader.

visade patrik ditt inlägg och då trodde han att jag hade härmat dig:P men jag hade inte ens sett det här inlägget förrän nu!



nu måste jag skriva om mitt inlägg lite så inte nån tror att jag har suttit och kopierat av dig;)

2011-04-08 @ 16:42:03
URL: http://jennyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback