times fly

Dagarna rullar på, och våra dagar är fulla med lek, bus, promenader, mys mm...
Att våren kommer med stormsteg gillar vi starkt, det är underbart med sol och värme som gör att man bara vill vara ute hela dagarna.
Förra veckan var Agnes sjuk, hennes hosta & snuva kom tillbaka + att hon fick feber, låg runt 39,5 grader i måndags. Men som tur var, blev det inget långdraget... men vi höll oss inne och lugn hela veckan.
Så denna vecka har vi varit mer utomhus än inomhus :) för att kompensera. Även lunch och fika har vi serverat oss själva ute, så himla skönt.

Att umgås med Agnes på dagarna är det absolut bästa som finns, och hennes ålder är underbar! Våran lilla minimänniska :oP
I Juni börjar hon på dagis och det känns jättejobbigt, jag tvivlar inte på att hon kommer att tycka om att vara där... men det är jag som har svårt att "släppa taget". Jag kommer att börja jobba i maj & då ska Anders vara hemma med Agnes i drygt en månad + sköta inskolningen på dagis och det tycker jag är superbra...men gahh... min lilla tjej ska inte vara med mamma & pappa på dagarna!! ...kommer dom att ha tid att sitta och kramas när hon vaknar efter sovningen?mm...
Ja, det blir säkert bra när den vardagen kommer... :)


Agnes på sitt rum förra veckan när hon var sjuk:


Det är ju bäst om man sitter i leksakslådan... eller?? :)

Här är hon 9 månader och trivdes redan då i leksakslådan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback