15 månader

I söndags blev Agnes 15 månader, våran stortjej! :)

Det händer mycket nu i utvecklingen, jag kommer på mig själv flera gånger om dagen att jag säger till Agnes
-´du är så klok, du är så klok!! ..
...och dom är ju det, hon förstår ju allt man säger och klarar ju av så otroligt mycket.
Det är en helt underbar ålder!
Under hela Agnes uppväxt så har jag & Anders sagt till varandra att: -det här måste vara den bästa åldern. och nån vecka/månad senare ... -det här måste juh vara den bästa åldern/tiden.
Hela vägen har sin tjusning, det är underbart att få följa hennes utveckling.

Idag var vi till bvc för att väga och mäta Agnes, resultatet blev: 9050g och 75,5cm lång
En liten tjej som följer sin kurva mycket bra :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Agnes (lillprinssesan) är en jätteklok tjej. Hon vet precis vad hon vill.Kan prova kläder som om det var det enda hon gjort. Kommer speciellt ihåg när hon hängde klänningen som satt i galgen framför sig och provade. Den tösen kommer att gå lång. Ha det bra och en stor kram från farmor

2011-02-15 @ 09:37:12
URL: http://agneslilla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis lilla prinsessan!!! :)

2011-02-15 @ 21:11:10
URL: http://Mamabloggen.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback