I dag blev det en lekdag på kyrkis



Idag har vi varit tillsammans med Camilla & Jamie och Jenny & Tilda.
Vi samlades kl 10.00 här oss oss, sedan tog vi en promenad i kylan ner till kyrkans lokaler i ljustadalens centrum. Mellan kl: 10-14.00 så har dom nåt som heter "stor & liten" där det är lek, fika & ,sångstund för både stora och små barn.
Jag träffade även min "fröken" som jag hade när jag var liten & gick på kyrkis, lite kul att även Agnes har samma fröken.
12.30 hade vi hunnit med allt... lekt, fått lunch i magen & varit med på sångstunden.. men så var alla tre jättetrött också.
Jag hann inte mer än lägga ner Agnes i vagnen så hade hon somnat :) , normalt brukar Agnes sova två gånger på en dag (fm & em) Men idag fick hon vara vaken till efter lunch med hopp om att det skulle bli en lite längre sovning, och de gick bra, hon sov  2tim & 40 min vilket känns godkänt.

Alla tre troll sov så gott på vägen hem, och vi hann gå in och fika & svallra lite innan dom började vakna.

Tack för en härlig dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback