mys med Agnes

Nu har jag börjat jobba igen (är inne på arbetsvecka tre) och Agnes är hemma med pappa 3 dagar i veckan :) mån-ons. Sedan är hon med mormor "mumme" på torsdagar och varannan fredag med mig & farmor.
Det har gått jättebra både för mig & Agnes :oP

Eftersom att jag jobba sena dagar/kvällar -19.00 så blir kvällarna kort med Agnes, men vi hinner med både lite bus & mys när jag kommer hem innan det är dax att sova för lilla grodan.

Idag var pappa & Agnes till förskolan för att hälsa på och se hur dom har det där :) ...och Agnes stormtrivdes direkt och ville inte åka hem *känns ju lovande* :)

mys på soffan med mitt allt:


I Lördags var Tilda m familj här, vi grillade & kollade på  eurovision song contest
och tjejerna hann leka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback