ledig mys-dag med min lilla älskling...

I dag har jag varit ledig och min lilla älskling är på benen igen.
Agnes har en härlig matlust igen & det är underbart att se, det är bara vätska vi springer och "jagar" hon med.
Eftersom att lillskruttan är piggelig igen & jag har ledig dag så myste vi på här hemma på morgonen med bollibompa och go´frukost.
Sedan åkte vi till IKEA för att fika med min bror & brorson, efter att dom åkt så gick jag och Agnes ett litet shoppingstråk innan vi åkte hem för att det blev dax för A´s sovning.
Agnes är en riktig sjusovare dagtid (ja hon sover även jättebra på nätterna) men efter ca 2,5-3 timmars sovning så får vi väcka henne... för att vi inte vill börja "rubba" nattsömnen.
Medans Agnes sov var farmor hit och fika med mig och levererade superfin stickning som jag hade lagt in en beställning på :) .... (bild kommer)
Och kvällen avslutade vi hos min bror som fyller år idag!!! Stort Grattis "lillebror" på födelsedagen!!!!
mera go´fika & tårta.
Nu har jag tryckt ner mig i soffan med godisskålen & tänkte ligga kvar här ett tag :)
Kram & trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback