Lite av varje

December månad gick alldeles för fort, men vi hann ändå med julbak, julmarknad, julklapps handling ,barnkalas, lekdejter & middag m goda vänner mm

Agnes har denna höst gått på dans varje söndag på Dance World "disco-kid" vilket har varit veckans höjdpunkt.
8/12 hade dom dansavslutning på tonhallen. Det var så roligt att se vad dom gjort och lärt sig, eftersom det är stängd dörr till dansalen under terminen.
Inge blyg var dom heller.

Min mobil har varit "full" i stort sett hela hösten så jag har inte kunnat knäppa så många bilder som jag har/ hade önskat, men nu efter jul är det fixat så nu kommer jag förmodligen fotobomba bloggen ett tag :)

Bloggar ikapp m lite bilder från 2013





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback