Då var ytterligare en torsdag avklarad

Torsdagar är både en rolig dag och en otroligt stressig dag.
Dagen börjar med att jag lämnar Agnes på dagis kl: 09.00 , därefter har jag alltid något som måste uträttas och idag var det att hämta ut mitt nya körkort inne i stan för att sedan hämta upp A på jobbet och skjutsa honom till Birsta, sedan hem och lägga Sigrid för fm-sovning och under tiden  packa Agnes träningskläder och tillaga "matig" mellis att ta med till Stor & Liten.
Lunch till Sigrid när hon vaknar, hämta Agnes på dagis, kl: 14.00 Stor & Liten.
Sång, fika och lek till kl: 15.45
Lite sovning för tjejerna i bilen medans jag åker in till stan.
17.00 -18.00 Agnes dans, "disco kid" på dansworld.
Hem, äta, byta om och själv åka iväg på Zumba träning kl: 19.00-20.00
Hem, natta barn, duscha och nu ramla ner i soffan innan jag ska kravla mig till sängen.
Over and out!!

Nästa vecka är det sportlovs vecka och då är det uppehåll på ALLA våra aktiviteter:
babysång, stor & liten, Agnes dans och min Zumba... De ska bli så sköööönt.
Funderar på hur vi ska göra med torsdagar framöver.
Dagis, kyrkis & dans från 09.00- 18.00 är ganska tufft för Agnes. Men skulle jag fråga henne om vi ska ta bort en aktivitet eller hoppa över Stor & Liten nån gång så skulle hon grina krokodiltårar.
Vi får fundera och se...

Nu ska jag andas i soffan en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback