Sigrid 8 månader

Jag blir alltid kallad tidsoptimist och jag vet inte hur många gånger jag har skrivit på bloggen och undrat vart tiden tagit vägen (?)
Nu är Sigrid nyss "fyllda" 8 månader och samma känsla dyker upp :)
Jag tycker dock att vi är duktiga på att ta vara på tiden, och myser av varje minut med barnen.

Sigrid Justina Andersdotter 

Sigrids utveckling fortsätter att tuffa på framåt, sedan en månad tillbaka så reser hon sig upp till stående mot någonting och i tex spjälsängen & lekhagen.
Hon kan sitta länge & väl och leka i lekhagen och är nöjd & galet glad hela dagarna.
Inga tänder har dykt upp och ser inte några spår av att dom är på väg.
Hon har vuxit i storlek 68 , sist vi var på BVC vägde hon 7090kg och var 67cm lång.
Välling och gröt älskar hon men vi kämpar vidare med barnmatsburkarna med små framsteg varje dag.



Lillskruttan 



Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på dej lilla prinsessa
Du växer och blir stor. Man blir så glad att se alla dina fina bilder.
Kram till dej från Farmor o Farfar

2014-01-31 @ 16:27:16
URL: http://agneslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback